Ovidius Werk is lid van de Nederlandse Raad van Training en Opleiding (de NRTO). De NRTO is de branchevereniging voor trainings- en opleidingsbureaus. Als lid van de NRTO voldoet Ovidius Werk aan de gedragscode.
Ovidius Werk bezit het NRTO-keurmerk
Net als bij Ovidius Werk staat bij de NRTO kwaliteit centraal. Ovidius Werk heeft het NRTO keurmerk behaald. Dit keurmerk is een onafhankelijke erkenning voor kwaliteit en professionaliteit voor trainingsbureaus. Het NRTO-keurmerk wordt alleen afgegeven aan trainingsbureaus die voldoen aan deze hoge kwaliteitseisen. Hiervoor hebben wij een audit gehad. Er is onder andere gekeken naar transparantie over trainingen, adequate dienstverlening, professionele omgang met klanten en deskundigheid van onze trainers, jobhunters en ondersteunend personeel.
Klachtenprocedure
Ovidius Werk hecht grote waarde aan de tevredenheid van onze deelnemers en opdrachtgevers. Toch kan het voorkomen dat jij niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval willen wij graag dat je ons hiervan op de hoogte stelt. Op deze manier kunnen wij de nodige stappen ondernemen om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
In deze procedure wordt beschreven hoe je een klacht kunt melden en wat je vervolgens van ons mag verwachten. Ook geven wij aan hoe wij omgaan met klachten en hoe wij zorgen voor een snelle en passende afhandeling.
Melding van de klacht
Als je ontevreden bent over de dienstverlening van ons, kun je een klacht indienen.
Dit kan via het online klachtenformulier of per e-mail: info@ovidiuswerk.nl
Bevestiging ontvangst
Wij bevestigen binnen 5 werkdagen de ontvangst van de klacht. Hierin geven wij aan wie de klacht in behandeling heeft genomen en hoe de klacht zal worden afgehandeld. Onder normale omstandigheden doet de projectleider dit, in overleg met de leidinggevende.
Behandeling van de klacht
Wij behandelen jouw klacht zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 2 weken na ontvangst van de klacht. Indien de afhandeling van de klacht meer tijd vergt, stellen wij je hiervan op de hoogte en geven wij aan wanneer je uiterlijk een reactie kunt verwachten.
Bemiddeling door commissie van Kwaliteitshandhaving van de NRTO
Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, en we komen er onderling niet uit, dan kunt je je wenden tot de commissie van Kwaliteitshandhaving van de NRTO voor bemiddeling.
Registratie en archivering klachten
Wij registreren alle klachten en de wijze van afhandeling. Deze gegevens worden maximaal 2 jaar bewaard. Indien je daar bezwaar tegen hebt, kun je dat ons uiteraard laten weten.
Algemene voorwaarden
Wij hanteren de algemene voorwaarden van de branchevereniging.